Már17 - Üröm új

Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Szint 1


Eddig az önkormányzat 50 millió forintot költött közpénzből a Völgyliget lakóparkra. De nem csak utakat és járdát kell építeni, hanem közvilágítást, csapadékvíz elvezetést, közparkot is.

Vajon ki állja a számlát?

Üröm számára eddig csak előnytelen, sok esetben nem egyértelmű szerződéseket kötött az önkormányzat, amin kivétel nélkül csak bukott közösségünk. Ráadásul a területre költöző embereknek is tetemes anyagi hátrányt jelent, hogy az önkormányzat tőlük, plusz hozzájárulást szed ezekre a munkákra.

Mellékelem az önkormányzati határozatott (fénykép). Az ötös pontot ki, hogy értelmezi?

Kinek kell viselnie a közművek, utak, járdák építését és a felmerülő fejlesztési költségeket?


A 2013. évi HÉSZ a következőt-ígéreteket tartalmazza a Völgyliget lakóparkban élőknek:
A gyalogoshalozat a gepjarműhalozattol részben függetlenül szinten körbejárhatóságra ad lehetőséget. Az említett 3 méteres gyalogúton kívül egy másikat is terveztünk, mely a terület szélén húzódó zöld terület központi megközelítését biztosítja a belső tömbök felől.
Zöld területek
A - szerkezeti terven - 17,6 hektáros új lakóterület 5%-a 0,88 ha. Az ennek megfelelő - illetve kicsit nagyobb - zöld területet két helyen jelöli ki a terv.
A mezőgazdasági terület fele ENY-i irányban levő erdő területet soroljuk át zöld területbe (8800m2), továbbá a terület magas pontján kisebb 660 m2-es zöld területet alakítunk ki.
Maximális lakás szám: 272 db

3.2.5Belső úthálózat:
A tervezési területen kialakítandó lakótelkek megközelítésére a Tücsök utca folytatásaként, délnyugat északkeleti irányban szabványos, 12 méterszabályozási szelességű feltáró utat javaslunk szabályozni. A csapadék víz elvezetésére zárt szelvényű csatorna megépítése mellett a többi lakóutca szabályozási szélessége 10 méter legyen, a Közlekedés - 4. mellékleten ábrázolt mintakeresztszelvény szerint. A feltáró úton közlekedő járműveknek elsőbbségük legyen a többi lakó utca forgalmával szemben, melyeken a jobb-kéz szabály betartásával közlekedjenek a gépjárművek. A kereszteződésekben a beláthatóságat az építési telkek sarkának 3-3 méteres levágásával javasoljuk biztositani.


 
Copyright 2015. All rights reserved.
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz